Nässe Trollsländor

Alla inlägg under juli 2009

Av Helena - 25 juli 2009 23:03
http://www.youtube.com/watch?v=lk7gonbCk1U

Idag var vi iväg på traktor race i Helgum.

(mamma har lagt ut filmer på youtube)


Men jag missade allt, för jag sov som bäst då :D

Sen har vi varit på kalas idag. Tant Tessan fyller 20 i morgon. Men då jobbar hon så vi och alla andra fick komma idag ist. Mamma och syrrorna fick tårta och fikabröd. 

En mycket trevlig dag. 

Av Helena - 17 juli 2009 16:32

En hemlis.. ssshhh säg inget..


Idag gjorde jag nått man inte ska göra.. Men attans va kul de va!! 

Åh jag tänker ta varje chans jag har att göra om det..

Jag har kört scania idag!!! En lasbil.. fy fanken va kul de va!!

Jag hann skita ner mej rejält, men de var det banne mej värt *S*


En annan sak.. Bara för att Få de på papper!

Jag har slagit vad med en tjej, att from ett år från 1juli Ska jag och L bli ihop. Men jag sätter emot, att de inte blir så. 

Vi har sattsat 100kr och 1 månads barnvakt! 

Jag vinner ju naturligtivs. HA!

*S* 

Av Helena - 17 juli 2009 08:58

I några dagar nu har leslie börjat vända på sig.

Nu på morgonen här idag så lägger hon sig på sidan för att kolla och prata med sina gosedjur :D Det dröjer nog inte länge förrän hon vänder sig helt.


Och med stöd satt hon förra lördagen på min mage. Släppte jag taget några sekunder så satt hon kvar :D 

Av Helena - 13 juli 2009 10:41

hmmm trodde faktiskt att det fina vädret var på väg tillbaka :( men inte..

idag regnar det igen. trist som satan.


Är så less på det här nu. Trycker ner humöret gör det oxå. suck.


Blä, hade en Hatar Söndagar dag igår.. och idag har jag en hatar måndagar dag.

Ja jag vet, jag är ledig.. måste vara vädret som gör det.. 



Av Helena - 12 juli 2009 10:39

Var upp och hämtade Olivia hos farmor. Hon blev kvar där hon *S*

Så farmor hade haft 6 barnbarn hos sig. Ett bonusbarnbarn. Var bara leslie som saknades så hade hon allihop. *S*

Olivia hade sovit ganska dåligt, så hon hade svårt att somna. Tyvärr.

Vi blev inte där så länge, utan vi for hem och gick sedan för att hälsa på kusinerna simon och nathalie. :D

Av Helena - 11 juli 2009 10:36

Idag var olivia iväg med pappa Lars och tittade på skoter race eller om det var traktor race.

Jag var till en kompis och surrade lite. Sen var jag och hämtade lite grejer i huset. Har inte mycket kvar att hämta därifrån nu :D

Av Helena - 9 juli 2009 06:37

I går kväll somnade Leslie vid halv 10 tiden och sov ända till 5.05 i morse.

Det kändes konstigt, då jag vankande. Var tvungen och se mej omkring vart jag var. Och sen efter Leslie fått mat, var jag tvungen att gå runt och kolla vilka som var hemma.. 

Kändes otäckt.


Men det är andra morgonen på tre veckor som jag vaknar utan hjärtklappningar och ont i magen. :D Det finns en ljusning. *S*

Av Helena - 8 juli 2009 20:49

Lukas hittade olivias cykel!!!


Yippiii. 

Nu blir de till att märka den och ställa den i källaren varje kväll. 

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards