Nässe Trollsländor

Alla inlägg under augusti 2012

Av Helena - 3 augusti 2012 11:21

De är mycket som händer nu. 

Många saker har jag fått svar på tack vare två underbara grannar! 

Vad skulle jag göra utan dom. De har verkligen ställt upp på mej. 

Jag tror jag har lyckats visa min uppskattning oxå. 



Jag tog mej en promenad i morse eller förmiddags, med hunden. Efter alla måsten.

Vi gick i skogen, för där brukar jag alltid kunna fundera och släppa allt.

Men ist fick jag bara panikångest och tog den lilla rundan bara, sen hem.


Panikångesten kommer oftare och oftare nu mera. 

men ska jag lyssna på min "familj" är de inbillning. För oavsett vad jag tycker och tror,

är de inte så!



Av Helena - 1 augusti 2012 21:27

Vet fan inte vad jag ska göra snart.
De ena efter de andra händer. De senaste är att emme sagt att hon vill bo hos mej på heltid. Men nu säger Håkan att hon inte får. För då kommer hon färga håret svart igen och börja skära sig. Men hon har redan börjat. Och han ser inte att hon inte mår bra. Han ser inte att hon har problem med kompisar. Han förstår inte att hon är rädd.

Av Helena - 1 augusti 2012 21:27

Vet fan inte vad jag ska göra snart.
De ena efter de andra händer. De senaste är att emme sagt att hon vill bo hos mej på heltid. Men nu säger Håkan att hon inte får. För då kommer hon färga håret svart igen och börja skära sig. Men hon har redan börjat. Och han ser inte att hon inte mår bra. Han ser inte att hon har problem med kompisar. Han förstår inte att hon är rädd.

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards