Nässe Trollsländor

Alla inlägg under juli 2011

Av Helena - 4 juli 2011 21:33

Nu har de gått några veckor in på sommar lovet. Barnen har börjat vänja sig vid att vara ledig och inte behöva gå till skolan.

Några dagar har Olivia fått vara på fritids, men jag har bara jobbat 1vecka på mitt sommar schema än.

I morgon ska emme oxå vara på fritids. Vilket inte var populärt. Även fast de var hon som sa att hon ville till fritids för att äta frukost.

Men de är bara tisdag och torsdag hon behöver vara där, sedan ska hon vara hos Håkan två veckor, då jag jobbar som mest.


Jag hade tänkt att vi skulle ha kommit iväg på nån semester i år oxå.

Stockholmsresan jag hade planerat sket sig. Hittade ingen barnpassning andra helgen i augusti så jag måste försöka byta bort den helgen..

Önskar jag hade nån jag kunde få hjälp av, med barnen. Så jag kunde jobba. Känns verkligen jobbigt att jobba nu när man hela tiden bara är till besvär när man ber om barnpassning.

Men jag är grymt tacksam över mina föräldrar. De ställer upp i vått å tort. Utan dom skulle jag knappt kunna jobba alls.. GULD VÄRD!!


De vore härligt om man kunde lyckas få ett jobb som är dagtid och inga helger, eller vädligt få iaf..


I Fredags eller Torsdags fick jag mitt efterlängtade brev.

Fick brev om att kirurgerna fått min remiss och nu står jag i kö..  :D YIPPPIII..

men de är ju inte klart för de.. Tror de är att jag ska dit för att prata om det. Och sedan får man se om de blir nå. Men jag är glad. Jag står på kö och har fått min remiss.. känns så skönt. :D

Av Helena - 1 juli 2011 15:30

Äntligen har jag fått min remiss..

Har bara väntat ett år på den. Men fick brev idag att jag står i kö!!


YIPPIIIII!!!!

Men de är ju inte klart ändå än.. men en bit på väg iaf.

Kändes jätte bra, och jag blev på såå bra humör direkt.  


Nu är de på väg åt rätt håll.. igen..

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards