Nässe Trollsländor

Alla inlägg under mars 2010

Av Helena - 28 mars 2010 08:38

Idag har vi loppis igen.

De är morsan och syrran som arrangerar. Jag har bara hjälpt till å sätta ut lappar och ragga folk.

De blev en jätte blandad kompott den här gången. JÄTTE KUL.

De är väldigt olika prylar som säljes. :D

Igår kom de ganska mycket folk, så jag hoppas de kommer ännu mer idag :D


Satt och funderade tidigare.. jag har aldrig varit så här sjuk som jag är nu.. undra vad som är på G.. tidigare i vinter här hade jag problem med gallan, varit förkyld i 2 omgångar och nu bihålsinflammation.. Jag fick iof pencilin mot det så de  blev bättre efter första dagen, febern försvann och jag hade inte lika ont längre :D


Nä nu ska jag göra mej klar..

Hoppas ni haft en underbar helg och att söndagen blir super bra.

Kram

Av Helena - 26 mars 2010 08:28

mmm ja då har man provat på de  här oxå.. inget jag vill ha ingen. De gör jätte ont och jag sover super dåligt. Febertoppar och orkeslös.. känns nästan som att jag skulle haft värsta influensan. Men de är bara en helt vanlig bihålsinflammation.


Av Helena - 24 mars 2010 13:58

Ja då var två väskor klar..

Får väl se hur många de blir :D

Gör det för att ha ngt att göra. Och för att jag tycker det är kul.


Ska väl se om jag kan få någon såld då vi ska ha marknad...

 

Av Helena - 24 mars 2010 09:09

Nu är min kropp på väg åt rätt håll iaf..

Nu är den på väg och bli "normal" igen..

Jag har känt mig uppsvälld och haft väldigt svårt att gå ner i vikt. Vilket jag inte brukar ha när jag har P-spruta.. Men nu är de 9 månader sedan jag började igen, och nu börjar kroppen återgå till de normala. SKÖNT.

Men jag har några kilon att gå ner.

Nu har jag varit förkyld i snart 3 veckor oxå och inte haft orken att gå ut och gå som jag gjorde före jul. Men de ska väl ge med sig det oxå.

Sen är de så mycket annat här i verkligheten som ställer till de att jag inte mår så speciellt bra, vilket gör att jag inte äter lika mycket. (något posivit i allt negativt)


I lördags var jag ut... hade en liten fest och gick sedan på krogen.. Mest för att kika om HAN var ute.. men de var han inte.. träffade en gammal kompis iaf. Super kul, har inte träffat honom på flera år.


Nä nu ska jag dammsuga och sy färdigt några väskor.



Av Helena - 18 mars 2010 13:45

Ja idag fick jag min volvo såld.. ÄNTLIGEN.. skönt att bli av med den. Slipper den stå hemma hos x:et och skräpa.

Jag fick hjälp av "Mack Anders" för ett däck gick inte att pumpa. Så Anders fixade det åt mej. Helt gratis. Han är så jävla snäll och hjälpsam.

Så jag ska gå dit med en påse eller två med kakor någon dag.


Gick till macken med en påse bondkakor som tack för hjälpen.


  Hoppas de är goda :D Fast ollie har godkänt dom hihi

Av Helena - 18 mars 2010 07:37

Idag snöa de.. hmm ja trodde våren var på väg hit ja.. men ja de var väl för tidigt, så nu kommer bakslaget. Men de är bara -5 som tur är.. lagomt kallt. Kan barnen vara ute och leka iaf.


Idag ska jag iväg med Olivia till tandläkaren. En vanlig undersökning bara. Ska bli spännande och se vad tandis säger om hennes tänder.

Sen ska vi ner på stan en sväng och köpa trosor till Olivia, sen jag gick igenom garderoben har hon nästan inga kläder kvar.. Ungen har växt nå så kopiöst. Jag hittade tom  kläder som de var strl 98 på i garderoben.. hihi..


Igår hade jag en visning igen.. Gick inge vidare. Men jag gick iaf två vidarebokningar vilket jag tycker är jätte bra och roligt.

Men de är så kul att få komma iväg på träffa människor. Få prata av sig med andra vuxna, mammor och pappor. Man får höra att de är inte bara jag som har de så här.. tex.. Blir lätt att man känner sig ensammast i världen när man är själv. Så jag är så tacksam för att jag har mina visningar. :D



Av Helena - 17 mars 2010 21:00

Tog en ganska lång promenad idag. De var skönt.

Länge sedan jag gjorde de nu, så jag hoppas de inte börjar toksnöa eller blir super kallt igen, för nu vill jag komma igång igen med mina promenader.

De känns som att jag blir bara fetare och fetare. (men jag har gått ner 1kg)

Men jag vill ju att de ska gå fortare och att jag kan komma igång med promenaderna..

Jag frågade morsan i januari om jag fick låna hennes orbitreck el vad den heter.. Hon frågade : Jaha och vart ska du få plast med den då?! Tja i vardagsrummet tyckte jag, kan jag titta på tv samtidigt..
MÄH. nä de kan du ju inte sa hon..

HMMMMM så de är viktigare att det är som hos alla andra och att de ska vara snyggt och städat än att jag mår bra och kan träna.. De gör liksom inge alls att jag mår dåligt och att kroppen tar stryk för att jag är så överviktig som jag är.. Nä de är skit samma de..

SUCK..

Av Helena - 11 mars 2010 20:54

Leslie är jätte förkyld.

Hög feber och snorar så de står härliga till...


Ikväll har jag haft Me&i  demonstration här hemma. Jätte kul. Och så kul att de kom så många :D

Trevlig avslutning på den här dagen.

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards