Nässe Trollsländor

Alla inlägg under oktober 2013

Av Helena - 15 oktober 2013 10:48

Hur kan man göra så mot sitthonom barn
Hur kan man vara så låg å välja bort sitt eget barn.
Är jobb, flickvän och gud vet vad viktigare?
Hur kan man straffa sitt eget barn, för något man själv gjort fel. Eller är man så duktig på att intala sig själv att man inte gjort nå fel, att man skyller på barnet. Att det är barnet som gjort fel. Och därför straffar barnet med att vända ryggen till.

Att han är duktig på att manipulera vet jag. Då han intalat flera stycken att han har rätt, att alla andra gör fel, men inte han. Han gör aldrig fel
Han handlar alltid rätt
I hans lilla värld iaf.
Och de stackare som bara lyssnar på honom tror ju naturligtvis blint på hans ord.

Han säger själv till oss att vi inte ska lyssna bara på barnet. Att man måste lyssna på bådas utsago.
Men DE behöver inte göra de.
Framförallt inte de, som är honom närmast.

Sopa rent framför din egen dörr innan du kritiserar andra!!!!

Av Helena - 6 oktober 2013 20:10

Första bakslaget.
Misshandlad igen. Rejält oxå
Varför i helvete får vi ingen hjälp. Varför ska allt ta sån tid med allt

Vi behöver hjälp nu och inte om ett halvår.

Blir så jävla less på samhället.

Av Helena - 4 oktober 2013 13:23

Ska han verkligen få anklaga henne för LÖGNARE?!

Ska de vara så att hon ska göra allt jobb, för att de ska bli bra, mellan dom igen?


Han sitter och säger att han inte vågar vara själv med henne (13år), för vem vet vad hon anmäler honom för då??

Han sitter och säger att hon försökte sparka ihjäl honom. Hon 13år.


Att Hon i flera år uttalat att hon är rädd för honom, är det ingen som tagit på allvar. De är bara något alla velat fixa. och mer el mindre sopat under mattan.


Ska inte han få gå ART, COMET och till en kurator/psykolog, och sedan ha soc hemma hos sig?!

Jag har genom gått allt detta. För jag vill att de ska vara lugnt hemma, jag vill att hon ska må bra.

jag vill att hon ska trivas, känna sig trygg och älskad. 

Jag är tacksam för all hjälp jag fått.


Jag vet att jag gjort många fel, men jag har erkänt dom. Pratat om dom och bett om förlåtelse för dom. 


Jag vill inte, att Han och hon ska träffas längre. Absolut inte själva. 

Det är inte bara för det fyskiska våldet han utsatt henne för, utan även för de psykiska våldet. 


Hur många gånger ska de få hända innan någon tar henne på allvar??????


Hon har varit väldigt lugn, och jätte snäll. Som en "normal" tonåring, sedan jag hämtade hem henne från det fänglese de hade skapat åt henne. Där de psykiskt misshandlade henne varje dag. Krävde att hon som är 13år ska komma med en bra förklaring varför hon slog mej. Varför hon fick sådanna raseri utbrott, som slutade med misshandel. 

HUR ska en 13 åring förklara de. Hon gjorde ju bara som hennes far gjort mot henne så många gånger. Men hur ska hon våga säga det?!


Indirekt talade han om att jag inte är någon bra mamma. Och att han inte alls tror på att de är bra hemma hos mej nu. 

Han vill inte att hon bor hos mej. HAN villa tt hon bor på Fosterhem.


De enda han har visat sedan jag hämtade henne hos honom, är att han inte vill ha något med henne att göra.

Och att man inte kan lita på hennes lillasyster, på hans sida. 

Men de kom ju väldigt lägligt de oxå. 


Han har inte visat eller sagt till Henne att han vill ha kontakt. Det är något han sagt till folk runtomkring. 


PGA allt han satt och sa förra fredagen, mår hon nu jätte dåligt. 

och idag hade hon visat skolsköterskan att hon skurit sig igen. 


VARFÖR SKA DE VA SÅ HÄR!! 

Varför ska han få skada henne om och om igen?


Sjuka människa! Avskyr honom. extremt mycket!

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards