Nässe Trollsländor

Alla inlägg under mars 2016

Av Helena - 12 mars 2016 21:16

I år har jag sett melodifesrivalen några gånger... jag orkar aldrig se ett helt program, men har råkat sitta i soffan på öördag lvällar å lyssnat på musiken. För å titta på spektaklet, de blir bara för mycket. Gina som presenterar numren gillar jag, hon är duktig och rolig. Å norrlänning! Men allt de andra klarar jag nej utan.. ha ha
När jag va liten eller yngre, för nå längre ha ja inte lyckats blive.. ja när jag va yngre så va de bara en kväll å visst många artister som tävlade. De räckte gott å väl. Kommer så väl ihåg när de va en afrikansk kvinna Cindy tro ja hon heter, sjöng på svenska. De va inte så vanligt på 80 talet... dessutom pratade hon ren svenska. Wow tänkte jag. Men jag var väldigt ytlig på den tiden å tyckte att en så tjock människa kan väl inte vinna. Som tur va växte jag upp å blev en bättre människa.
Men nu har jag snart sett ett helt program!
Kommer missa vem som vinner för jag är göör trött..

Tack för mej..
Svamlat färdigt ?

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards