Nässe Trollsländor

Alla inlägg under juli 2013

Av Helena - 18 juli 2013 15:14

Hmm, ja de är många funderingar som snurrar runt i huvve numera. IGEN.  

Vi pratar och diskuterar hur de ska bli, framöver.

Hon vill gå i skolan med sina gamla kompisar (vilket jag förstår)

men om hon fortsätter att bli lika obstinat, slåss och absolut inte kan följa mina regler

då finns de ingen anledning till att hon ska bo hos mej.  


Men jag förstår ju henne oxå som absolut inte vill bo eller byta stad och skola,

för de är absolut inge roligt när man är 13 år. De har jag själv provat på.    

Men vi får avvakta och se hur de blir. Hon kommer i morgon (fredag) och ska stanna hela helgen.

Då ska vi prata ut om en hel del grejer. Och ska även diskutera framtiden.  

Hon har fått några ultimatum på sig. Det finns vissa saker hon ska göra varje dag,

en gång i veckan eller en gång i månaden. Och kan hon visa sitt ansvar då de gäller de sakerna,

då har hon vuxit mycket i sig själv. Och det är de vi vill komma åt.    


Att hon ska visa respekt för äldre (vuxna) och visa att hon kan ta ansvar.

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards