Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Helena - 1 juni 2009 18:52

Nu känns de verkligen som att sommaren kommit. De är underbart väder!!

I fredags var det närmare 30grader och fåglarna kvittrade. Det var såå underbart väder. Vi var ute nästan hela dagen, lapade sol :D

Barnen lekte med vattenslangen coh blötte ner varandra. Leslie tyckte oxå att det var för varmt å blev väldigt grinig. På kvällen kom Wickan med pojkvän och hälsade på. Sen for vi på stan för att kolla alla raggar bilar :D Emelie och olivia fick åka med Wickan i bubblan, mycket populärt kan jag säga! 

Vi kom hem sent på kvällen, och tjejerna sov väl inte så där jätte länge. Jag tror olivia var uppe vid sju :(

På lördagen var det lika varmt, men med en fläktande och svalkande vind :D

Då var vi iväg så att tjejerna kunde åka lite 4hjuling.

Till helgen ska Olivia få åka iväg med mormor och morfar. De ska ta med sig husvagnen och åka å fiska :D 


Min jakt på kilon och centimetrar går inge vidare, har inte haft tid, eller rättare sagt, jag har inte gett mej tiden till några promenader. Men det är snart dax för mätning och vägning nu.. (man kan alltid hoppas att jag stått still i kilon iaf då *S*)

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards