Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Helena - 18 juni 2010 06:39

Sommar.. ja och idag öser regnet ner. Jag ska jobba mitt första riktiga pass idag. Och sedan i eftermiddag blir de inskolning igen. Sen är jag ledig resten av helgen. Och till veckan jobbar jag måndag - torsdag. Inskolning. Sen kan jobben få rasa in hihihi..

Och midsommar ska jag till söderhamn, om jag har bil. Gruvar mej lite.

För som vanligt bestämmer mina föräldrar över huvve på mej hur jag ska göra med mina barn.  


Den 29:e ska vi börja med inskolningen på Leslie iaf. Som tur är har de korta ner det till 4 dagar. Och fröknarna delar på det. Vilket är skönt och mycket bra. Om man som ny förälder kommer dit och kanske är lite osäker, kommer ju hela tiden söka sig till den man hade inskolning med, och kanske inte våga prata med de andra. På de här viset får man lära känna alla fröknar lite. Lika så för barnen och för fröknarna naturligtvis. Många förbättringar.


Ollie hade sin första dag på Fritids Flotten igår. Jag tror de gick bra för hon har inte sagt nå. Bara att de lekte hela dagen. Så de var nog en bra dag.

(får fråga ut na senare hihi)

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards