Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Helena - 2 oktober 2009 20:37

Regler:


det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och


berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla


svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn


som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.


du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar


(förutom på fråga 1)! lycka till!


1. vad heter du?  Helena


2. ett ord på fyra bokstäver:  Hand


3. flicknamn: Hanna


4. pojknamn: Hans


5. yrke: Heminredare


6. färg: hallon röd


7. klädesplagg: halterneck linne.


8. mat:  hamburgare


9. sak i badrummet: handduk


10. plats/stad: Helsingborg


11. en orsak att vara sen: halka


12. något man skriker: Hej!


13. film: Harry Potter


14. något man dricker?  hembrännt


15. band: hellakopters



Jag utmanar: Therese L, Erika M, Kisstina, Anette E & Carro..

Av Helena - 2 oktober 2009 20:12

De spelar nog ingen roll hur jag är, vad jag gör eller hur jag beteer mig, så blir det nog alltid fel..

alla tolkar vi saker olika..

Gör jag si, så är de pga det.. men gör jag så är det pga detta..


Äh lika bra å skita i alltihop..  Kanske gör minst skada om jag stänger in mej. Inte pratar med ngn.

jaa..


Ja har ju min hobby.. :D Love it!! Kan sitta i flera timmar.. så jälva kul.. synd bara att tiden går så fort *S*


Trevlig helg..


Tess.. saknar er.. ska försöka ta mej ner nå framöver.

Krama alla från oss!

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards