Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Helena - 26 oktober 2009 19:31

Katten Gramse har flyttat tillbaka till oss. Så nu blir han inne katt. Hittills har de gått bra, idag måndag har

han jamat lite extra mycket, men inte så de är outhärdligt.. Han vänjer sig snart att vara inne på heltid :D Hoppas jag iaf *S*


Idag upptäckte leslie katten.. ja, hon har sett honom förut och tittat på honom, men idag verkligen såg hon han.

Hon studerade varje rörelse han gjorde. Och bäst var när hon fick ta i han.. han kurrade och hon pratade.

Han strök sig mot henne och hon pratade..


Senare när vi satt i soffan, klappade hon honom. Åh vad han kurrade. Hon fick till och med ett stadigt tag om pälsen på honom, men han gjorde inget mot henne.. (förvånad) i vanliga fall skulle han skrike och klöst.


Leslie kan nu sitta helt själv. Hon orkar inte sitta rakt upp väldigt länge än, men de blir bättre och bättre. Så nu sitter hon när hon badar. Hela badrummet är blött innan hon har badat färdigt. *S*


 

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards