Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Helena - 15 maj 2009 11:11

Vart tusan tar tiden vägen.. Det har redan gått 4 veckor idag, och jag har täntk flera dagar att jag ska skriva nå här.. men har inte kommit på vad jag ska skriva, för det har inte hänt så mycket.

Leslie växer, och på tisdag 19:e ska vi på BVC för att väga igen :D

De grinperioder hon har haft på kvällarna tror jag att jag räknat ut vad det kan vara.. de kvällar/eftermiddagar hon varit som mest grinig har varit de dagar jag ätit mest alvedon för min egen värk. Så nu har jag dragit ner till 2st 1gr alvedon/dag och det har gått bättre de sista dagarna. :D

Men som de äldre barnen har hon problem med magen, hon spyr efter nästan varje mål, kan iof bero på att hon har svamp oxå. Ska kolla upp det på BVC när jag ska dit. 


Olivia har börjat på fotboll, men vi missade träningen i söndags, så nu vet vi inte om eller när nästa träning är. Har naturligtvis glömt att kolla upp det med någon av de andra föräldrarna. (mitt minne är sämre än vanligt tror jag *S*) 

Emelies åldersgrupp blir det ingen fotboll för i år, för det är ingen som kan eller vill hålla i träningarna. 


Trevlig helg till er alla. Kram


Erika: I sommar tänkte jag dra ihop ett gäng tjejer och ha Tjejmiddag med utgång, hänger du på om du är ledig?


Therese; du kan komma oxå ;) hi hi.. vi får höras nå via tele. Och jag ska göra allt jag kan för att komma ner :D och ta tjejerna med mig.

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards