Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Helena - 7 januari 2011 10:05

Ja, jag hoppas verkligen jag får operationen.

Hatar min kropp.


Men jag hoppas även att jag kommer kunna komma ut och gå mer framöver, de är ju inte lika kallt längre.Och om jag får råd ska jag prova en ny tablett som kommit som ska göra att fettförbränningen och mättnadskänslan ökar.

De vore bra om de funkade.

För jag är så less på att ha värken och inte kunna ha nå kläder.


Varför har just jag gener som gör att jag har lätt att lägga på mej och svårt att få bort fett.. hmmm..

Men jag hoppas jag får den här hjälpen, min kropp orkar inte den här övervikten längre.

Av Helena - 7 januari 2011 09:57

Idag blir min lilltjej stor. Tänk att 11 år redan gått.. herre gud, snart är hon 18 och har flyttat hemifrån.

Hon är redan som en tonåring, till sätt och humör.


Va man verkligen så uppkäftig och respektlös när man själv var liten?! Har inge minne av det iaf..


Jag, leslie och Olivia gick in och väckte henne med hennes egen chokladtårta saft och paket. Hade tänt några ljus på brickan oxå.

Hon fick kläder som jag hade tänkt hon skulle ha idag.


Efter det gick de ner och emmes kompis (som sovit över här) vera gick och dushade.

Pappsen var här så han fixade håret på Leslie.. hihi.. tuppkam.. så häftig ;D

 


Kortet jag gjorde till Emme...

   

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards