Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Helena - 23 juli 2012 10:24

Många hårda ord från alla håll.


Tyvärr eller TUR NOG kommer bara EN sida fram i historien.


Det ingen berättar är att samma UNGE har blive biten av 3 olika hundar, klöst ett otaligt anta gånger av katter.

Men de ska vi håll atyst om. För varken barna eller föräldrarna gör fel, i den familjen.


Finns de då inge delaktig skuld/ansvar hos föräldrar och barn?!


Är de bara djur + ägare som gör fel och har ansvar/skyldigheter


Och DE som säger sig inte gjort nå eller sagt nå -  utan är helt oskyldiga?!


Vilken värld lever de i??


Vilken TUR att de eller deras barn aldrig gör fel.


Ansvaret sitter hos föräldrarna, som INTE lärt sina barn att respektera DJUR!!



DEN person DE anklagar har endsat tage ställning för att skydda sina barn som DE skällde på och anklagade.

Och tack vare DERAS agerande och handlande har andras barn (mina) komme i kläm och mått väldigt dåligt.

Men de ska vi heller inte prata högt om, för de har ingen betydelse.


För de är inte DERAS BARN utan DEN´s och HENNE´S

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards