Nässe Trollsländor

Alla inlägg under oktober 2009

Av Helena - 2 oktober 2009 20:12

De spelar nog ingen roll hur jag är, vad jag gör eller hur jag beteer mig, så blir det nog alltid fel..

alla tolkar vi saker olika..

Gör jag si, så är de pga det.. men gör jag så är det pga detta..


Äh lika bra å skita i alltihop..  Kanske gör minst skada om jag stänger in mej. Inte pratar med ngn.

jaa..


Ja har ju min hobby.. :D Love it!! Kan sitta i flera timmar.. så jälva kul.. synd bara att tiden går så fort *S*


Trevlig helg..


Tess.. saknar er.. ska försöka ta mej ner nå framöver.

Krama alla från oss!

Av Helena - 1 oktober 2009 08:15

Ja syrran är kvar, men nu vet vi iaf att de är inflammation i gallan samt gallsten..

hon har inte fått höra nå hur de ska göra än, mer än att hon ska få flytande föda och sedan

succesivt övergå till fast föda...

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards