Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Helena - 29 mars 2011 10:56

Igår morse kom olivia å berättade att de kom blod då hon kissade. Chockad blev ju jag. Man missa mycket när barnen sköter toa besök helt själv. Å de har hon gjort sen hon va 5. Så jag började med att fråga hur länge de pågått. Några dagar svarade hon då.. Å efter en stund då hon tänkt sa hon; sen emelie åkte till håkan. (herregud de är ju 14dagar sen.) från början hade de varit lite nu å då men de senaste dagarna hade de bile varje dag... Å de gjorde ont när hon kissade. Jag ringde vc direkt för att beställa tid. Å fick prata med mottagningssköterskan ingen i hela sollefteå kommun gillar. Men jag fick en tid till henne idag. Så nu sitter vi å väntar. Jag hoppas hon är kissnödig om en stund. Nervös är jag. Men de kommer gå bra. De vet jag.

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards