Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Helena - 30 mars 2011 19:30

Idag Onsdag 30mars fick jag vara hemma med leslie. Hon hade feber igår när hon gick och la sig, men jag trodde ju att de skulle gå över under natten, men hon hade lika mycket feber i morse.
Och har haft feber hela dagen.
Jag följde med Olivia en bit till skolan sen hem och började städa och fixa lite. Emme har inte pratat så mycket idag, vi har mest bara varit. Vi tittade på film när leslie låg och sov, och jag somnade.
Sen nu ikväll ringde emme momma för att hon ville att de skulle ta leslie så vi kunde pyssla och mysa lite utan leslie. Är leslie hemma kan vi inte pyssla. Ja när hon lagt sig, men de blir så kort stund.

I morgon ska jag på utvecklingssamtal. Med olivia. Måste fråga fröken hur olivia är i skolan och om hon blir retad, eller om hon är sån som retas.
Och hur hon ligger till i skol arbetet. För hon gör aldrig läxan här hemma…
Jag försöker få in en rutin på henne också, men de gå fan inte..
Måste jobba på det…

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards