Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Helena - 28 mars 2011 17:40

Ja idag var jag till psykologen igen. Har inte varit där sen före jul.

Blev ett uppehåll då jag inte kunde gå sista gången pga bilen. de var -30 grader den dagen.

Och sen blev de jul och en massa annat. Men nu har vi kommit igång igen.

Så idag pratade vi om att jag går hos dietisten och fått lite råd och tips om mat där.

Han tycker jag ska fråga henne vad jag ska göra och under hur lång tid, jag ska följa mat och träning för att gå ner i vikt.

För jag vill se resultat. NU.

Berättade att jag gick ner 5kg då jag fick problem med gallan.

Nästan så jag hoppas jag får de igen. Verkar vara enda gången jag går ner i vikt.


Men fortsätter de med mobbingen på skolan och olivias problem så få jag snart magsår, å då blir de ju ingen mat alls för mej. Så då rasar jag väl i vikt.

För nu har jag provat med å dricka vatten, stark kryddad mat och motion nästan varje dag, men de händer ändå inget. Ska jag behöva träna ännu mer? Isf hur mycket.

Jag ska även köra igång med zumba. försöka varje kväll. 1h.

Promenader på dagen (så länge jag är arbetslös) och zumba på kvällen.

För jag verkar aldrig få råd å köpa mitt träningskort :(

Hade jag haft råd hade jag börjat med en pulver diet. För behålla vikten går bra, men inte gå ner. Ja gå upp går oxå jävligt bra. :(

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards