Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Helena - 7 april 2011 12:30

Min mamma har gnällt över min sop. Eller skyffeln egentligen. Den gick av redan andra dagen då jag köpte den. För ett år sen. Men jag lagade den med el-tejp. Å den ha funka bra för mej. Så jag har kollat efter sopar på affärerna här omkring. Men 100spänn för en sop tycker inte jag är ett bra pris. Men så var jag på skattkistan för några veckor sedan. Får hittade jag en till ett bra pris. Men de fanns bara två sorter. Idag när jag ändå skulle dit å handla annat passade jag på. Jag köpte den som var mest med färg.. Så jag packade in allt i bilen å for hem för att testa. Jodå den funkade ypperligt. Så vi får väl se vad mor säger nästa gång hon kommer. :-) köpte även en ny slickepott. En liten rolig grej. :-)

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards