Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Helena - 22 april 2011 20:33

Ja då var de påsk igen. Och som alla andra år har jag inte råd att göra nå eller åka nånstans. så de blir film godis och mycket lek med barnen. Inge jobb blev de iår heller. Ifjol var jag mamma ledig och fick celebert besök från stockholm


I år har jag fått annat besök. Trevligt besök där jag får mycket närhet och psykisk behandling.. hihi.. you know what i mean ;-)


Idag blev vi (jag och barnen) bjuden på super god middag hos barnens farmor.

Igår hände inte så mycket alls. Trött och slut var jag iaf. Somnade tidigt.

Lite smått irriterad på vissa personer och saker de sagt. Men tja livet går vidare. I morgon kommer kusiner till barnen från Dalarna upp å hälsar på, så då blir det till å åka till farmor igen. Inte mej emot. ;-) Trivs där ja..


Nää ni får ha en underbar påsk.

Puss och Kram

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards