Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Helena - 23 april 2011 19:15

Va till psykologen för några dagar sedan.. Vi pratade om allt som vairt med emme och dietisten. Att jag kommit långt i mitt tänkade då de gäller mat och min syn på mat. Motion och allt sånt.

Att jag äter på assiett och ofta en sallad före maten. Mindre socker osv.

Han talade iaf om att eftersom jag kommit så långt å verkade envis nog numer att flullfölja mina beslut så var de sista gången vi träffades.

Men vi skulle ha en checkup eller vad de heter till hösten. Bara för att kolla hur de har gått under sommaren.

Jag tror ju de kommer gå bra. För under sommaren blir de mycket grillat och sallad. Och förhoppningsvis blir de mycket motion och träning oxå.


Har börjat med sittupps eller legups kanske de heter. 20*4 minst 4ggr/vecka.

Hellst 7gånger i veckan. Men jag måste hitta på nå mer än promenader oxå. Hade jag haft råd hade jag börjat på gym. Men jag får spara ihop så kan jag börja efter sommar jobbet i augusti kanske :D De vore ju nå. Men jag vill ju minska minst 5cm innan sommaren. Hellt 10cm.. Men då får jag nog svälta mej.

Ska anstränga mej den här veckan iaf att äta ännu mindre.

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards