Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Helena - 5 april 2012 09:30

de händer ofta att jag täker på allt man gått igenom här i livet. hur
många människor som kommit och gått i ens liv..

hur få de är man har kvar sen barnsben.. konstigt de där. Jag har inte
en enda vän kvar sen jag gick i förskolan eller små skolan. Mest för att de bor
25 mil härifrån. Men jag har nästan ingen kontakt med nån av dom via mail eller
facebook heller. Har hittat en hel del där, men inte alla. Och vissa (samma
personer som i småskolan) svarar inte ens på vänförfrågan.. Det finns en som
jag gått i skolan med och som jag umgicks med på fritiden lite grann, som jag
har funderat väldigt mycket på de senaste åren vart han är och har de. Min
morsa och hans morsa var väninnor så de var kanske därför vi umgicks, men..

sen finns de en annan kille som jag gick iskolan med som ingen verkar veta vart
han är eller vad han gör.. Han var en liten bokmal och inte alls bland de
poppulära. De var inte jag heller. Vi satt ofta och pratade på bussen till
skolan.

Men sen jag flyttade upp hit, har jag bara riktig kontakt med en person
från 7an. De var då jag flyttade hit. Några av de andra i klasse hälsar man på
och ger "artighets" fraser.. men mer blir de liksom inte..

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards