Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Helena - 6 april 2012 07:32

Ja nog känns de som att de kommer bli en LÅÅÅÅÅÅNG fredag idag nå...

Leslie var vaken till klockan var över nio igår (hon somnade i bilen på väg hem från sundsvall)

så då hoppades jag att hon skulle sova länge i morse. Dessutom vaknade hon vid fyra tiden

och var vaken en stund, de brukar göra att hon sover längre på morgonen. Men INTE DÅ!!

Klockan sex var både hon och olivia uppe. Bråkade slogs och jävlades med varandra..

suck..

Jag är trött och har väldigt ont idag, så jag hoppas hon inte är allt för tjurig idag.

Treårs trottsen har satt ett hårt grepp om henne. Och jag håller på att bli galen.

Har nu tre eller egentligen fyra som är i nån typ av trottsålder. Zelma testar oxå gränserna nu..


Men jag tror att E är på bättringsvägen med sitt humör och alla problem som varit med och runtom

henne.. Hon ser piggare och gladare ut.

Just nu är hon i stora staden och hälsar på bästisen. 6dagar blir hon där.. :D Jätte kul. Jag hoppas hon får de super bra..


GLAD PÅSK

till er alla

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards