Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Helena - 29 april 2012 21:30

För 16 år sedan gick min farfar bort. Lite hastigt.

Det är många gånger jag tänkt på honom sedan dess och saknat honom oerhört.
Vi stod varandra ganska nära. Han betydde väldigt mycket för mig.

Och det är många gånger jag tänkt: -nu skulle farfar varit här.
-Om farfar ändå vore här nu.. osv..


Det tog hårt på mig då han dog. Det gick så fort. Jag har ännu inte varit på graven. Klarar de inte. Iof är de 26mil dit oxå. Och ska jag på graven ska jag gå dit själv.


Nu sen jag fick zelma har jag önskat flera gånger att farfar vore här. Han var en fena på hundar. Kunde uppfostra dom. Och med henne skulle jag behöva hjälp.


Tiden har gått fort, men jag vet att han finns här.. och vakar över mig..


saknad och älskad

Min farfar   

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards