Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Helena - 6 mars 2012 07:09

Igår kväll var de dax för träning för emme.

Hon har börjat på boxning. Det finns en liten klubb men de är ganska

många ungdommar i varierande åldrar som är med. Hon har nyss böjat så än känner hon sig lite osäker

så jag måste sitta med hela passet. Blir lite långtråkigt att bara sitta där. Ibland kan jag ju hjälpa

henne och peppa henne att träna. Men oftast sitter man bara där.

En gång tog jag med mej kameran för att jag tänkte försöka fota lite, men när man inte vet

hur övriga som är där skulle reagera på det så vågar jag inte. Ska prata med tränaren och se

vad hon säger. De finns så mycket annorlunda att fota där. Vore jätte kul.


Idag nu på morgonen här var jag ut och halkade omkring på gatorna med zelma. Våren är inge kul på de viset.

Antingen är de halt eller så är de blött och slask överallt. Jag hoppas isen tinar bort snart så de blir barbacke så man kan ut och promenera bättre. Ska halkva iväg på praktiken om en stund oxå. :D

 

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards