Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Helena - 11 mars 2012 11:38

Igår råkade jag somna då jag nattade lillan. Vaknade typ en timme senare, då var de näst intill tomt i lgh. E och O hade gått till F för att titta på Melodifestivalen. Skönt tänkte jag, då slipper jag se skiten..


Gick och duschade och grejade lite hemma. Strax före nio ringde jag hem dom. När jag var klar var jag inte lika trött längre så jag dukade ner min stora rumpa i soffan jag oxå, och satt där helt paralyserad och tittade på spektaklet som utspelade sig på tvskärmen.


Det var några bidrag jag fastnade för, några hade jag hört på radio, men då man såg hur de åmade sig och hade sig blev inte låten lika bra.. Men jag satt kvar tills de var slut. Och kan ju faktiskt säga att låten som vann var ju riktigt bra. De kommer bli en riktig sommar plåga. Lika så den som David sjöng.

Danny hade ju väldigt häftiga dräkter och där fastnade man ju för dansen eller vad dom nu höll på med..


Efter allt var slut slocknade jag nöjd i sängen med min "sova" film på datorn. (Bilar2)

Och idag söndag är jag hos mor och far för att fixa de sista på bilen. Men enl fader så måste jag köpa nytt avgassytem :( suck. för trasigt.
Men de har besök av moster och morbror från Sandarne.

Eftermiddagen blir de god mat och film med tjejerna om inte de har hittat på annat.

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards