Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Helena - 12 mars 2012 12:41

Ja då kör jag igen, med nya tag. Börjar om från början. Jag hoppas innerligt att ekonomin

inte kommer sätta käppar i hjulet för mej den här gången.

De blev en mjukstart. Körde bara ca 30 min. Vill ju inte köra slut på mej, för jag tänkte

försöka träna varje dag, ca 30 min till att börja med, för att seda öka.

Körde stairmaster 5 minuter, sedan 10 minuter roddmaksin och avlsutade med rygg lyft eller vad

man kallar dom och lite tyngder för att träna axlarna och överarmarna.

Direkt efter det gick jag hem och tog ut zelma på en promenad. Rask takt blev väl ca 20 minuter,

det är ju så jävla blött och halt överallt här nu så de är inge roligt att promenera. Och idag är

de dessutom strom. SUCK!!

Det som är värst med den här årstiden.

Bästa är att jag får sån lust till att städa och rensa ut. :D


Nu blir de tvättstugan för att sedan hämta lillan på dagis. (måste pumpa däcken på vagnen så jag kan

använda den då jag hämtar henne)


Have a nice day :D

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards