Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Helena - 3 oktober 2012 11:50

Vad ska man göra för att få hjälp. 

Om jag visste vart jag skulle vända mig ändå.. Jag ringer än den ena än den andre..


Får tips som jag följer och råd, men jag mår inget bättre för det. Min panikångest och 

hjärtklappningar är kvar, varje dag. Många gånger känns de som om jag kommer få

en hjärtinfarkt. De gör sååå ont. 


Jag har känt så här förr. För några år sedan. Mådde jätte dåligt då, men fick inte 

veta vad de var jag kände utan bara att de var pga inre stress.. 


Den här gången vet jag att de är panik ångest. 

Känner mej väldigt maktlös och stampar på ett och samma ställe hela tiden.


Barnen mår skit dåligt, jag försöker hålla ihop för att få allt att funka, men varje dag

kämpar jag med dessa rutiner, allt som måste göras. Ingenting fungerar som de ska

i min kropp lägre. Hellst av allt skulle jag bara vilja ligga i sängen. Inte behöva ha alla

dessa måsten. 


tänk om man kunde fly verkligeheten. Bara lämna allt och fly. 
Det hade varit grymt härligt. 

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards