Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Helena - 4 oktober 2012 17:15

Jag håller på att bryta ihop totalt..
Ibland önskar jag att jag skadade mig kroppsligt så de syns hur ont man har.
Men de är bara psykiskt man har ont.
Och väldigt ofta funderar jag på om jag inbillar mig. De är därför jag ignorerar
min egen kropp. De värker i magen. Hjärtat klappar fort och hårt. De värker i ryggen och höfterna.

Jag glömmer bort saker, mer än vanligt. Ofta de blir fel när jag tänker.

Jag känner bara för att lägga mej ner och inte göra nå. 


Jag har iaf vintrat min uteplats. Ska plocka ner den och flytta ner den till mamma och pappa. Måste börja redan nu med å plocka och frakta undan. Vill inte vara ute i sista minuten som alltid..
Ska dessutom hinna renovera lägenheten. Och kommer få betala ny matta i hallen. Men jag ska köpa färg och måla och spackla alla väggar. Så de ser fint ut. Slippapper måste jag också ha, men de köper jag i sundsvall när jag är där. Billigare

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards