Nässe Trollsländor

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Helena - 11 oktober 2012 07:51

Igår var jag till sundsvalls sjukhus, kirurgin för att få mitt slutliga besked om jag skulle få op eller inte..

Allt låter jätte bra från början, men sen kommer de där tråkiga då Dr säger att jag inte får op.

Jag har inte tillräckligt högt bmi och jag har inget av de medicinska kriterierna som de kräver. Jag trodde att om man var i riskzonen för de medicinska kriterierna fick man op ändå.. Men NEJ så var de inte..

åkte därifrån väldigt ledsen och besviken.. Idag är jag trött och hänig. Sovit dåligt och satans värk i benen idag. 


Men bästa att rycka upp sig för jag ska iväg på af möte och sedan möte med skolan. 


Osäker på flytten blev jag oxå. Hmm måste diskutera mer med barnen.. iof har vi inte hittat ngn lägenhet än heller så.. 

måste ta mig i kragen och snygga upp mitt cv och pers.brev oxå.. 

Presentation

Mina vackra trollsländor och jag.
Jag är själv med mina tre flickor. Vi bor i en liten håla som gud glömde. Vi har en hund, Goa underbara Rocky, två katter, Gramse och Trassel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards